FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Jakie DYE i dla jakich klas Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Tengel
Administrator



Dołączył: 11 Kwi 2007
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 20:42, 26 Mar 2009 Powrót do góry

Rekomendowane Dye dla klas:

NUKER (czyli magowie t.j. Sorcerer, Spellhowler, Spellsinger) polowania i walki PvP (Player versus Player):

+4 INT -4 MEN
+4 WIT -4 MEN
+4 DEX -4 STR lub +4 CON -4 STR (szybkość biegania lub więcej życia i tarczy (HP i CP))

Takie rozwiązanie jest chyba jedynym dobrym rozwiązaniem dla magów, typowo nukerów, tracimy na mocy (MP), lecz atak magiczny oraz szybkość czarowania znacznie się zwiększa, przez co polowania stają się bardziej efektywne, też zaoszczędzamy na mocy (MP) ponieważ mobek którego bez Dye do INT mieliśmy na dwa uderzenia teraz może być na jedno, przez co moc zużywamy tylko na jedną umiejętność, a dzięki dodatkowej szybkości mob nawet nie zdąży do nas podbiec co może być niebezpieczne przy słabej obronie fizycznej jak to u magów biegających w szacie (robe) jak i dla magów polujących za pomocą Curse Death Link gdzie aby uzyskać większą siłę balansujemy na krawędzi z mała ilością życia.

DAMAGE DEALER (czyli klasy t.j. łucznicy: Hawk Eye, Phantom Ranger, Silver Ranger) polowania:

SR, PR:

+4 DEX -4 CON ew. jeszcze +1 DEX -1 CON, wedle uznania (więcej zadawanych krytycznych obrażeń, więcej szybkości bicia)
Dla klas takich jak SR i PR (pomijając HE, który nie ma magicznych umiejętności praktycznie) proponowane:
+4 WIT -4 INT (szybszy casting umiejętności magicznych t.j. Entagle lub Hex kosztem szansy wejścia umiejętności)

HE:

Jak wyżej, lub ze względu na to, że HE ma bazowo więcej CON, można pozwolić sobie na Dye:

+4 STR -4 CON; +4 DEX -4 CON

Walki PvP (Player versus Player): Dye mogą być takie same, jeśli zawsze masz ze sobą kogoś kto mógłby Cię leczyć, jeśli nie rekomendowane Dye:

NOTKA: dla sztyleciarzy (t.j. Treasure Hunter, Abyss Walker, Plains Walker) zawsze używaj:

+5 DEX +4 CON -9 STR (+4 -4; +4 -4; +1 -1) (lepsza szansa na wejście Blowów, lepsza szybkość, więcej życia (HP) i tarczy (CP))

Takie rozwiązanie jest jak najbardziej odpowiednie, łucznik posiada bardzo dużo ataku fizycznego dlatego stara się jak najszybciej wykończyć przeciwnika, tym samym nie pozwolić aby przeciwnik do nas podszedł, czyli unikać walki w zwarciu, STR znacznie dodaje nam siły ataku, a DEX dodaje nam szybkość biegania, co jest ważne u łucznika, który po każdym strzale zwykle odbiega kawałek aby nie tracić dystansu między nim a przeciwnikiem, ale również dzięki Dye do DEX znacznie zwiększa to jego szybkość ataku, co jest ważne przy broniach typu łuk, które charakteryzują się bardzo wolnym atakiem.

Dla sztyleciarza również bardzo liczy się DEX co pozwala mu na zwiększenie szybkości ataku i szanse wejścia morderczych skili jak Blow które są jego główną bronią.

BUFFERZY I SUMMONERZY (t.j. Prophet, Elven Elder +/-, Shilien Elder +/- i Phantom Summoner, Elemental Summoner, Warlock): polowania i walki PvP:

+4 CON -4 STR lub +4 DEX -4 STR
+4 WIT -4 MEN u buffera lub +4 MEN -4 INT/+4 WIT -4 INT u Summonera (więcej życia (HP)/tarczy (CP)/mocy (MP)/szybkości czarowania/szybkości biegania)

Do zadań tych klas należy wspomaganie swoich podopiecznych (czy to członków drużyny czy przywołanego Summona, którzy zajmują się biciem wroga) dlatego dla klas bufferów/supportów liczy się szybkość czarowania, aby jak najszybciej wrzucić aury kompanowi, a Summoner aby uleczyć swojego przywołańca. Dlatego głównie dodajemy +MEN aby mieć więcej mocy (MP) oraz +WIT aby szybciej leczyć, rzucać aury.

LECZĄCY (t.j. Bishop, Elven Elder +/-, Shilien Elder +/-): polowania i walki PvP:

+4 WIT -4 MEN i +1 WIT -1 MEN
+4 DEX -4 STR lub +4 CON -4 STR (szybsze leczenie, więcej życia (HP)/więcej tarczy (CP), lepsza szybkość biegania)

Tutaj liczy się jak najszybsze uleczenie kompana jak i duża ilość mocy (MP) ponieważ umiejętności leczące t.j. Greater Battle Heal trzeba często używać, a wcale nie są tanie, sam healer (osoba lecząca) musi mieć dużo życia bo staje się głównym celem przeciwników np. na wojnach, aby wykluczyć go tak, aby nie leczył swoich kompanów. Więc używamy Dye +MEN aby zwiększyć ilość mocy (MP), oraz +WIT aby zwiększyć szybkość rzucania czarów.

Bladedancer, Sword Singer ,'Tanki' (Paladin, Dark Avenger): w tych klasach jest ważne co chcesz robić/do czego ma być przeznaczona: polowania: jeśli samotne:

+4 STR +4 DEX -8 CON

Zarówno może to posiadać Tank (DEX zależy od wejścia Banish Seraph i Undead) jak i Bladedancer, oraz Sword Singer u którego liczy się duża szybkość ataku (DEX), bo dzięki temu 'szybko' tańczy lub śpiewa.

Tank również może:

-4 INT +4 WIT (szybsze leczenie przez Paladin, szybsze czarowanie Dark Panther)

Dla takich klas liczy się posiadanie dużej ilości ataku, aby polowanie stało się łatwiejsze i szybsze, jeśli polują samotnie. Dlatego inwestujemy w Dye +CON

Dla tanka który trzyma kolosy:

+4 CON -4 STR
+4 DEX -4 STR (świetna obrona tarczą)

Trzymanie kolosów (Raid Bossów) to bardzo ważne zadanie w świecie Aden, bez tego cieżko byłoby poskromić jakiegokolwiek kolosa, ponieważ bez problemu wybiłby drużynę bijącą, dlatego taki tank inwestuje w to, aby mieć jak najwięcej życia (HP) i tarczy (CP) ( w przypadku wojen), aby sprawnie trzymać kolosa pod asysta healera. Dlatego tak ważne są Dye +CON

Dla walk PvP spójrz na Dye dla DAMAGE DEALER

Khazadzi (Warsmith, Bounty Hunter), Warlord, Gladiator, Tyrant, Destroyer: polowania:

+4 DEX +4 STR -8 CON optymalne dla wszystkich, chociaż kilka osób może się z ty nie zgodzic

Dla walk PvP używaj Dye dających więcej obrażeń, bo już teraz masz dużo życia
Aczkolwiek nie jest to konieczne.

Zaczerpnięte z [link widoczny dla zalogowanych] by SirAdrian


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin